среда, 27 мая 2020 г.

Доброго дня, шановні учні групи № 34. Розпочинаємо наше навчання.
28.05.2020 р. Група №34
Розділ IV. ВОГНЕВА ПІДГОТОВКА.

У зв'язку із карантином, наші навчально-польові збори будуть проходити дистанційно. Я розумію, що вам би хотілося побігати на свіжому повітрі, відпрацювати вправи, виконати нормативи, але ви повинні поставитися до цього із розумінням, що ми зробити цього не зможемо, тому, виходячи із ситуації, я надам вам посилання на цікаві відеоматеріали, які ви зможете переглянути на моєму блозі. В майбутньому ця інформація стане вам в нагоді, так як ви будете проходити свою службу в лавах ЗСУ або в інших військових формуваннях.  Щоб я зміг вас оцінити, я надам вам тестові завдання, які надішлю на ваші електронні адреси. Для цього надішліть мені повідомлення, вказавши своє прізвище на мою електронну адресу: kubrakruslan19@gmail.com. Дякую за співпрацю!  Всім міцного здоров'я, гарного настрою та добрих результатів! СЛАВА УКРАЇНІ!!!
















Комментариев нет:

Отправить комментарий